סנופ דוג נתפס תחת השפעה: “ברמה הגבוהה ביותר שניתן למדוד”

מעצרו של הראפר המפורסם בשוודיה בחודש יולי האחרון, חוזר לכותרות בעקבות ראיון שנערך עם אחד השוטרים שהחזיקו בו. לדבריו תוצאות בדיקת השתן שנלקחה מסנופ במעצר חזרה עם “רמת ה-THC הגבוהה ביותר שניתן למדוד”.

הראפר המפורסם שנעצר בחודש יולי האחרון בשוודיה, עלה בסוף השבוע (ה’) שוב לכותרות עקב ראיון שנערך עם אחד השוטרים שהחזיקו בו במעצר, מאגנוס האנסטרום (Magnus Hänström).

“רמת ה-THC הגבוהה ביותר שניתן למדוד”

באירוע בשוודיה שוטרים עצרו את רכבו של סנופ לאחר הופעה, עקב “חשד לשימוש בסמים”. הם עיכבו אותו לתחנת המשטרה ואף דרשו ממנו לבצע בדיקת שתן.

תוצאות בדיקת השתן הראו, כך לדבריו של האנסטרום, כי בגופו של סנופ היתה “רמת ה-THC הגבוהה ביותר שניתן למדוד” – ממצא שוודאי לא מפתיע את מעריציו של סנופ, שידוע בכמות המריחואנה העצומה שהוא צורך.

הראפר סנופג דוג מעשן בלאנט
סנופ דוג – הכי הרבה THC שניתן למדוד

למרות רמות ה-THC הגבוהות שהיו אמורות להביא למעצרו, השתחרר סנופ זמן קצר לאחר מכן, לא לפני שהספיק להודיע לקהל המעריצים השוודים שלו כי הוא “לעולם לא חוזר לשם” וכי האשמים בכך הם השוטרים שהטרידו אותו.

כחלק מהאיסור המשפטי שחל על כוחות המשטרה בשוודיה, תוצאות הבדיקה המדויקות לא פורסמו, אך הדיון סביב הנושא כבר הספיק לעורר דיון, כשמצד אחד אלו שתוהים מדוע בכלל לבדוק האם בגופו של הסטלן הידוע קיימים שרידי THC, ומנגד אלו שמבקרים את ההתנהלות ה”סלבית” בה הוא התחמק מאישום או המשך מעצר.

“היה לו (לסנופ) אישור רפואי המתיר לו החזקה ושימוש בסם במספר מדינות בארה”ב,” ענה האנסטרום כנשאל מדוע נסגרה החקירה, אך הוסיף כי “כולם שווים בפני החוק” וכי למרות שהיה ידוע שהתיק לא יוליד תביעה אפשרית, היה חשוב להעמיד את סנופ על מקומו.

ראו עוד:
סנופ דוג מחפש שם וטועמים לזן קנאביס חדש
50 צרכני המריחואנה המשפיעים ביותר בארה”ב
סנופ דוג פתח מגזין קנאביס בינלאומי חדש – מרי ג’יין

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר